افتتاح طرح توسعه شرکت فرآورده‌های لبنی رامک با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال

عملیات اجرایی پروژه خط تولید محصولات پودری پروتئینی دانش بنیان رامک آغاز شد.


پنجشنبه هفدهم اسفندماه توسط محمدهادی ایمانیه استاندار فارس ومعاونین و با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و جمعی دیگر از مسئولان استانی، مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک خط جدید تولید انواع پودر شیرخشک، پودرآب پنیر، انواع کره پاستوریزه در کارخانه رامک افتتاح و به بهره‌برداری رسید و پروژه رختکن مرکزی ۱۳۰۰ نفری شرکت رامک دراین مراسم افتتاح، همچنین احداث پروژه خط تولید محصولات پودری پروتئینی دانش بنیان رامک با ظرفیت ورودی روزانه ۲۵۰ تن با سرمایه گذاری ۴۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۵ نفر آغاز شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاح خطوط جدید تولید در شرکت رامک گفت: طرح توسعه خط دوم انواع پودر های لبنی_پودرشیر
خشک، آب پنیر و انواع کره پاستوریزه در شرکت فرآورده های لبنی با ظرفیت سالیانه ۹ هزارتن، با میزان سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۵ نفر به بهره برداری رسید.
حمید رضا ایزدی افزود : مواد اولیه این طرح توسعه شیر پاستوریزه آب پنیر پاستوریزه و خامه پاستوریزه با کاربرد استفاده در دیگر صنایع لبنی و توسعه صادرات است.
ایزدی افزود: با اجرایی شدن طرح توسعه و بهره‌برداری از دو خط تولیدی جدید این کارخانه در زمینه تولید و بسته‌بندی شیر فراپاستوریزه و محصولات پودری شیر خشک و پودر آب پنیر نیاز مصرفی بخشی از بازار استان و کشور به این محصولات، تامین می‌شود.

گفتنی است ؛ سال ۱۴۰۰ اولین خط تولید پودر شیرخشک افتتاح شده است که باتوجه به توسعه فعالیت و توان صادراتی نیز خط دوم امروز افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha