برگزیده شدن هنرمند مازندرانی در چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر

هنرمند مازندرانی برگزیده چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، محمدجواد رحمانی آلاشتی هنرمند تئاتر استان مازندران، با نمایش خیابانی "جامانده" در چهارمین جشنواره تئاتر ملی سنگر درخشید.

وی توانست دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و رتبه برگزیده بخش خیابانی جشنواره چهارم سنگر را از حسین مسافر آستانه، فرهاد قائمیان و محسن سلیمانی فارسانی داوران این جشنواره دریافت کند.

رحمانی آلاشتی کارگردان نمایش خیابانی "جامانده" با اشاره به اینکه نمایش مذکور به قلم سید هادی ساداتی و طراحی، بازی و کارگردانی بنده تولید شد، گفت: پس از حضور در چندین جشنواره استانی و کشوری و کسب عناوین مختلف در بخش های گوناگون، در چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر هم نظر هیات داوران را جلب کرد.

این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر، افزود: نمایش خیابانی جامانده، داستان زندگی و روایت‌گونه یک جانباز شیمیایی جامانده از عملیات والفجر یک گردان کمیل است که با توجه به نیت و نذری که دارد، در  کوچه و خیابان می چرخد و هر جا مخاطبی پیدا کند و ببیند، از مصائب، مشکلات، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای عملیات والفجر یک گردان کمیل می‌گوید.

وی اضافه کرد: در این بین، با جوانان نسل حاضر مواجه می شود که خوشایند آنان قرار نمی‌گیرد و بین‌شان بحث و جدل صورت می گیرد.

گفتنی است: محمدجواد رحمانی آلاشتی در هفته گذشته با همین نمایش، موفق به کسب رتبه برتر در سومین جشنواره تولیدات هنری فانوس استان مازندران شد و در سالن آمفی تئاتر محمودآباد مورد تجلیل قرار گرفت.

وی دو دهه فعالیت تئاتر را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha