نشست اعضای هیئت رئیسه دانشکده با دکتر علاء الدین بروجردی، نماینده منتخب شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس

فضاسازیِ اشتباهِ انجام شده در شهرستان خنج، مسیر کوتاه بین دو شهر را به مسیر ۳۰۰ کیلومتری تا مرکز استان تغییر داده است

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نشست صمیمانه اعضای هیئت رئیسه دانشکده با دکتر علاء الدین بروجردی، نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، در حسینه اعظم شهر لار برگزار شد .

دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده در این نشست ضمن تبریک انتخاب دکتر بروجردی توسط مردم به نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تمامی مشکلاتی و در دیدارهای متعددی که پیش از این انتخاب مبارک، با حضرتعالی داشته ایم و مطرح شده، اعضای محترم هیات رئیسه دانشکده پای کار مردم ایستاده اند.

رییس دانشکده با اشاره به پهنه جغرافیایی تحت پوشش مجموعه اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی لارستان به عنوان مجموعه مادر در منطقه می تواند با تامین زیرساختهای لازم و اختصاص ردیف های مورد نیاز در حوزه انسانی و مالی، مدیریت قوی تری را در منطقه تحت پوشش خود داشته باشد.

وی افزود: پیشنهاداتی در خصوص توزیع منابع و ارائه خدمات در همه شهرستانهای تحت پوشش جنابعالی وجود دارد که ضمن این نشست صمیمانه و در ادامه ارائه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر نمازی، مسئول فرهنگسرای نهاد رهبری در دانشکده در این نشست دوستانه بیان داشت: سالهاست علی رغم تلاشها و مستندات موجود در حوزه سلامت، با تنش های پیش آمده نتوانستیم آرامش مورد نیاز که آرامش مردم را موجب می شود، برقرار کنیم.

وی افزود: الحمدلله دوستان حاضر، تجربیات لازم را کسب کرده اند و بر امور مسلط هستند که قبلا بر اساس تجربیات حاصل از حضور در این حوزه، تقریبا چنین تجربیاتی موجود نبوده، لیکن بعضاً مشاهده شده که جریانات موجود در شهر، صبر لازم برای دیدن نتایج حاصل از این تجربیات را ندارند.

مسئول فرهنگسرای نهاد رهبری در دانشکده تاکید کرد: کوتاه بودن دوره های مدیریتی یکی از عواملی موثر بر کند بودن پیشرفت در منطقه است.

دکتر بروجردی، نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: منطقه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان، شامل گستره ی وسیعی است و این مسئله، کار را برای متولیان امر دشوار می کند.

وی افزود: فضاسازیِ اشتباهِ انجام شده در شهرستان خنج، مسیر کوتاه بین دو شهر را به مسیر ۳۰۰ کیلومتری تا مرکز استان تغییر داده که خود می تواند موجبات فراهم آمدن اتفاقات ناگوار باشد. انتظار می روند این اتفاق بد در شرایط مشابه، مجدد تکرار نشود و سلامت مردم تحت الشعاع یک سری فضاسازی ها و جوسازی های منفی نشود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی رقابت ها در منطقه، رقابت های منفی است و باید به جای آن هم افزایی کنیم، اگر بتوانیم با همفکری و مشورت شما که متخصص این امر هستید، علاوه بر بیمارستان هایی که دارای تمامی فیلدهای پزشکی هستند، به سمت تخصصی کردن مراکز درمانی تحت پوشش برویم، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های خوبی در این حوزه در منطقه خواهیم بود.

وی با تاکید بر هم افزایی بین بیمارستانی در شهرستانهای تابعه تحت لوای یک دانشگاه جامع با عنوانی مثل بوعلی سینا گفت: اگر بتوانیم اتحاد و تجمیع خدمات را در بخش های مختلف فراهم کنیم این مقوله به راحتی قابل پیگیری در مراجع بالادستی است و می تواند به عنوان یک ایده تاثیرگذار مطرح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha