رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مرکز مازندران گفت: ارتباط بین سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش بنیان برقرار و فضای جدیدی برای کسب و کارهای شهری با برقراری سه ضلع شهرداری، شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

به گزارش طبنا، مهدی نجاتی از سیاست ایجاد مناسبات سازمان متبوعش با شرکت‌های دانش بنیان یاد کرد و خاطر نشان ساخت: این رویکرد باعث خواهد شد ارتباط بین سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش بنیان برقرار و فضای جدیدی برای کسب و کارهای شهری با برقراری سه ضلع شهرداری، شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

حضور مستمر رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مرکز مازندران در بسیاری از همایش بین المللی همچون هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، همایش بورس و تأمین مالی استان مازندران، همایش بین‌المللی گردشگری مازندران با محوریت روسیه و کشورهای حوزه دریای خزر« cis »، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بیمه و صنعت مالی کشور، نشست تخصصی کارگروه سرمایه گذاری شهرداری های کشور  در اصفهان، نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها در کیش و ... بخشی از پیگیری های میدانی در راستای پویایی بیش از پیش فعالیت های شهرداری ساری در حوزه سرمایه گذاری و شناسایی و جذب سرمایه گذاران است که این مهم به صورت جد تحت پیگیری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha