ساعت بازدید اماکن گردشگری فارس در ایام نوروز افزایش خواهد یافت

استاندار فارس با اشاره به علاقه مردم و گردشگران به بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری شیراز و استان فارس، از تغییر نیافتن زمان بازدید از این اماکن و احتمال افزایش ساعت بازدید در صورت استقبال میهمانان خبرداد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت شهروندان مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام با اشاره به تمهیدات مناسب ایجاد شده برای استقبال از میهمانان نوروزی گفت: ساعت بازدید از اماکن گردشگری شیراز و استان فارس در ایام نوروز کاهش نخواهد یافت و با تمهیدات انجام شده در صورت استقبال میهمانان، زمان بازدید قابل افزایش خواهد بود.

استاندار فارس با اشاره به مطالب منتشر شده در خصوص کاهش ساعت کاری این اماکن گفت: مردم و میهمانان استان فارس علاقه مند به حضور در اماکن تاریخی و گردشگری استان و شهر شیراز نظیر مجموعه حافظیه، سعدیه و سایر مجموعه های فرهنگی و تاریخی می باشند که دستگاه‌های خدمات رسان با میهمان نوازی پذیرای این عزیزان خواهند بود. همچنین با اعلام به میراث فرهنگی و گردشگری استان، این عزیزان نیز تمهیدات لازم برای حضور

بازدیدکنندگان فراهم نموده اند تا ضمن تسهیل برای رعایت شرایط ماه میهمانی خدا و ماه مبارک رمضان، امکان استفاده مناسب از اماکن فرهنگی و تاریخی فراهم باشد.

دکتر ایمانیه با دعوت از میهمانان نوروزی و اهالی فرهنگ برای حضور در شهر شیراز در ایام نوروز اظهار داشت: مردم میهمان‌نواز شیراز و استان فارس پذیرای میهمانان نوروزی هستند و در صورت وجود استقبال، ساعات بازدید این اماکن، افزایش می یابد.

ایشان از جلسات و هماهنگی های مستمر ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز خبر داد و افزود: همه مجموعه های شیراز از جمله شهرداری، اوقاف، دانشگاه شیراز و میراث فرهنگی و.. که متولی اماکن گردشگری، فرهنگی و تاریخی شیراز و میزبان میهمانان نوروزی هستند، در ایام نوروز با محوریت این ستاد و مصوبات آن، به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha