مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، تعداد کل اقامت از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه را ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۹۸ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اقامت کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، حسین ایزدی دوشنبه ۲۸ اسفند در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر اظهار کرد: تعداد اقامت‌کنندگان در اقامتگاه‌های رسمی مازندران ۴۸۷ هزار و ۱۰۲ نفر معادل ۲۲.۱۱ درصد اعلام شده‌است که از این میزان، خانه‌مسافرهای استان با ۲۳۴ هزار و ۳۰ نفر و مهمانپذیرها با ۸۵۴ نفر بیشترین و کمترین میزان اقامت را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول بیان کرد: میزان کل اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی نیز یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر معادل ۷۷.۸۸ درصد و میزان کل اقامت اضطراری نیز ۲۴۸ نفر معادل ۰.۰۱ درصد بود.

ایزدی از بازدید ۲۰۹ هزار و ۶۰۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد و افزود: به تفکیک با ۴۰ هزار و ۵۳۹ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۶ هزار و ۹۵۵ نفر از جاذبه‌های تفریحی، ۴ هزار و ۷۴۶ نفر از مراکز و کارگاه‌های صنایع‌دستی، ۶۴ هزار و ۲۹۶ نفر از مراکز تولیدات دست‌ساز، ۸ هزار و ۵۰ نفر از جاذبه‌های مذهبی، ۲ هزار و ۲۸ نفر از موزه‌ها و ۸۲ هزار و ۹۹۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی مازندران بازدید کردند.

مدیرکل میراث مازندران با بیان این که در این بازه ۳۳ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی انجام شد گفت: تعداد ۸ فقره شکایت از جاذبه‌های گردشگری نیز دریافت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha