کد خبر: 214811
۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

انجام بیش از هزار مورد ماموریت اورژانس زنجان

در طرح سلامت نوروزی صورت گرفت
انجام بیش از هزار مورد ماموریت اورژانس زنجان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از ۲۴ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، تعداد ۳ هزار و ۲ مورد تماس با اورژانس برقرار و یک هزار و ۵۶ مورد ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی توسط عوامل اورژانس زنجان انجام شده است.

داریوش تقیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، با اشاره به ارائه خدمات اورژانسی دانشگاه علوم پزشکی در طرح سلامت نوروزی، اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه دارد که از ابتدای طرح تا کنون ۳ هزار و ۲مورد تماس با اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه تماس گرفته شده است که از این تعداد یک هزار و ۵۶ مورد منجر به ماموریت شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ماموریت در طرح سلامت نوروزی ۶۸۱ مورد اعزام به مراکز درمانی صورت گرفته است، افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ مورد اعزام به مراکز درمانی سطح استان توسط تکنسین های اورژانس انتقال داده شده است‌.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به مراجعه ۴ هزار و ۴۰۱ نفر به اورژانس پیش بیمارستانی مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون ۲۷ هزار و ۱۳۸ مراجعه کننده به صورت سرپایی به بخش های مختلف اورژانس پیش بیمارستانی مراکز آموزشی و درمانی استان مراجعه کرده اند.

تقیلو با بیان اینکه همچنین در این ایام ۱۹۳ ولادت در مراکز درمانی این استان به ثبت رسیده است افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ مورد ولادت در سطح استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: در این بازده زمانی طرح سلامت نورزی نیز یک هزار و ۷۵۵ مورد حراجی های اورژانسی و غیر اورژانسی در مراکز درمانی استان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha