افزایش پهنای باند و پایداری شبکه ارتباطی زنجان در تعطیلات نوروز

مدیر مخابرات منطقه زنجان از انجام اقدامات لازم، جهت پایداری شبکه ارتباطی استان در دو حوزه تلفن ثابت و سیار،  و افزایش پهنای باند در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حبیب اله شبستانی ضمن تبریک سال نو با اشاره به اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش ورود مسافران در تعطیلات نوروز به استان، و اهمیت پایداری ارتباطات، اقدامات لازم جهت ارائه خدمات به مشتریان صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور استقبال شایسته از میهمانان نوروزی، ظرفیت پهنای باند همه سایت های تلفن همراه تا حدی امکان افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان از پایداری شبکه ارتباطی خبر داد و گفت: به منظور تامین ارتباطات با کیفیت و پایدار در ایام نوروز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است تا پایداری ارتباطات در تمام مناطق استان در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید صورت گیرد و خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان در نوروز ارایه شود.

شبستانی با اشاره به آماده باش مراکز منتخب در ایام نوروز افزود: به‌منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز منتخب استان در نظر گرفته‌ شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی مستریان به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مخابرات منطقه، با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعته پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه ثابت و سیار به مشترکان در تعطیلات نوروز خدمات دهی می نماید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha