خطاب پوتین به مردم روسیه پس از حمله تروریستی در مسکو

رئیس جمهور روسیه در پیامی حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی را به مردم روسیه تسلیت گفتم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکوس در منطقه مسکو سخنرانی کرد.

پوتین این حمله تروریستی را خونین و وحشیانه خواند که منجر به کشته شدن ده‌ها انسان بیگناه شد.

رئیس جمهور روسیه گفت: ده‌ها انسان صلح جو و بی گناه قربانی حمله تروریستی در کروکوس شدند.

پوتین افزود: جنایتکاران خونسردی که رفتند تا بکشند و به روس‌ها تیراندازی کنند، درست مانند نازی‌ها عمل کردند.

وی تاکید کرد: هر چهار عامل حملات تروریستی پیدا و بازداشت شدند، آنها سعی داشتند به سمت اوکراین فرار کنند.

پوتین گفت: تروریست‌ها و قاتلان، غیر انسان‌هایی هستند که ملیت ندارند و نمی‌توانند ملیت داشته باشند و با یک سرنوشت غیر قابل رشک مواجه می‌شوند. قصاص سختی در انتظار آن‌ها است، آن‌ها آینده‌ای ندارند.

پوتین پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو در سخنرانی خود خطاب به مردم روسیه گفت: در مجموع ۱۱ نفر پس از حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی بازداشت شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه و سایر سازمان‌های مجری قانون در تلاش هستند تا کل پایگاه‌های همدستان تروریست‌ها را شناسایی و کشف کنند، کسانی که وسایل حمل و نقل را برای آنها فراهم کرده‌اند، راه‌های فرار از صحنه جرم را مشخص کرده‌اند و انبارهای اسلحه و مهمات را برای آنها فراهم کرده‌اند.

رئیس جمهور روسیه در پی حمله تروریستی مسکو ۲۴ مارس را عزای عمومی اعلام کرد.

 سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه گزارش داد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است.

بر اساس آخرین داده‌های کمیته تحقیقات روسیه، ۱۱۵ نفر جان باختند و شمار قربانیان حمله تروریستی در کروکوس به ۱۴۳ نفر افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha