کاهش ۶ درصدی ترددهای بین استانی در جاده های کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون، ترددهای بین استانی در استان کردستان حدود ۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، فرزاد حسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان پیش بینی می شود از هفته‌های آینده شاهد موج جدیدی از ورود گردشگر به استان باشیم و بیشترین تردد در تعطیلات عید فطر در استان به ثبت برسد.

وی پرترددترین محورهای استان در این مدت را سنندج - کامیاران، دیواندره - سقز، سنندج - دیواندره و قروه - دهگلان اعلام کرد و افزود: بیشترین مقاصد خودروهای پلاک کردستان در ایام نوروز به استان‌های کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: براساس رصد دستگاه های هوشمند در حال حاضر انباشت وسیله نقلیه در استان کردستان هفت هزار و ۳۲۸ خودرو است.

به گفته وی براساس تردد پلاک ماشین‌ها بیشترین پلاک های ورودی به کردستان از استان‌های کرمانشاه، همدان، تهران و آذربایجان غربی است.

حسنی همچنین با اشاره به ثبت ۱۰۱ هزار و ۳۶۶ تردد بین استانی در محورهای استان در روز چهارم فروردین، افزود: از این میزان ۴۹ هزار و ۲۴۱ تردد ورودی و ۵۱ هزار و ۱۲۵ تردد خروجی ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha