تقدیر و تشکر سفیر ایران در عراق از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان داراب

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان داراب فارس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،محمد کاظم آل صادق؛سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از محمود حیدری؛رئیس شعبه ویژه جمعیت هلال احمر شهرستان داراب به پاس زحماتشان در تکریم زائرین و مساعدت در برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

متن این لوح تقدیر بدین شرح است:
*جناب آقای محمود حیدری محترم*
راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان تجسم ارادت و وفاداری به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین پیام لبیک به ندای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)؛ موج خروشانی است که دلهای عاشقان را به همدیگر نزدیک میکند و جلوه ای از شکوه در برابر جهانیان به نمایش می گذارد؛ امید است این گردهمایی عظیم به ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) منتهی گردد.
بی شک برگزاری شایسته این مراسم توفیقی الهی است که خداوند متعال آن را شامل عاشقان و دلدادگانی نمود که خدمت بی شائبه به زائران اربعین حسینی در سرلوحه زندگی آنان قرار دارد.
اینجانب به نمایندگی از دولت و ملت بزرگ ایران افتخار این را دارم که نهایت تشکر و قدردانی خویش را به پاس زحمات جنابعالی در تکریم زائران عزیز و مساعدت در برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (١٤٤٥ هـ.ق) اعلام نمایم.تندرستی و سعادت دنیا و آخرت را برای شما از درگاه باریتعالی مسألت می کنم.

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراقتقدیر و تشکر سفیر ایران در عراق از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان داراب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha