۱۲ فروردین طلیعه استقرار نظامی مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت است

۱۲ فروردین ماه، تبلور مردم سالاری و طلیعه استقرار نظامی مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و رای بیش از ۹۸ درصدی ملت بصیر و آگاه ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، بیانیه مشترک حضرت آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر افشارچی استاندار محترم زنجان به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین بیانه ای مشترک صادر کردند.

در این بیانه مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین، فرازی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن۹۸.۲ درصد ملت ایران به استقرار نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

این روز را می توان به عنوان تبلور مردم سالاری و جمهوریت نظام از اعیاد بزرگ و مهمترین تاریخ حیات سیاسی ملت ایران و از برجسته ترین و سرنوشت سازترین روزهای انقلاب اسلامی برشمرد.

  جمهوری اسلامی بر ۲ ستون جمهوریت و اسلامیت حرکت می کند و بی گمان حاکمیتی که متکی به مردم نباشد دشمنان به آن طمع می کنند، از این رو ۱۲ فروردین ماه، طلیعه استقرار نظامی مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و رای بیش از ۹۸ درصدی ملت بصیر و آگاه ایران است که برای استقرار نظام حق، سال ها علیه حکومت استبدادی طاغوت و شاهنشاهی به قیام بر خاسته بودند و با سرنگونی نظام سلطنتی، سرانجام با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای به جمهوری اسلامی قاطعانه" آری" گفتند.

رژیم شاهنشاهی زیر دست و وابسته به نظام سلطه بود ولی انقلاب اسلامی سلطه ناپذیری و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و مسیر و آرمان این نظام نیز این است که کشور از زیر سلطه استکبار جهانی بیرون باشد و ایران کشوری سلطه ناپذیر و البته نه سطله گر بماند.

اینک که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه پنجم حیات خود به گام دوم خود رسیده است می بایست همگان تمام تلاش خود را جهت تحقق اهداف والای این مرحله بزرگ انجام دهند.

به طور قطع اجرای دقیق گام دوم انقلاب اسلامی، رشد و شکوفایی در تمام زمینه ها و در نهایت اعتلای روز افزون را تحت رهبری های داهیانه امام المسلمین  آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در پی دارد و بدون شک تحقق این امر، چون گذشته نیازمند مشارکت مردم همیشه حاضر در صحنه است تا این اهداف تا ظهور تحقق حکومت واحد جهانی حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به سرانجام و نتیجه برسد و دشمنان مایوس گردند.            
                                         
علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در  

محسن افشارچی
استاندار زنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha