حمله‌های مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

یکی از نمایندگان پارلمان عراق بر تداوم حمله‌های مقاومت این کشور علیه رژیم صهیونیستی تا زمان ادامه یافتن تجاوز علیه نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از المعلومه، «حسن سالم» نماینده فراکسیون پارلمانی الصادقون تاکید کرد: حمله‌های گروه‌های مقاومت در عراق حضور آمریکا را در این کشور و در منطقه تهدید می‌کند.

وی افزود: به فضل حمله‌های نیروهای مقاومت، حضور آمریکایی‌ها در عراق و منطقه در حال کمرنگ شدن است. این نیروها نقش مهمی در کاهش حضور آمریکایی‌ها در عراق ایفا می‌کنند.

سالم تصریح کرد: حمله‌های گروه‌های مقاومت باعث شده بر آمریکا و هم پیمانانش در عراق و منطقه فشار آید.

وی بیان کرد: عملیات نیروهای مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و ایستادگی مردم نوار غزه صورت می‌گیرد و تا زمانی که تجاوزات علیه ساکنان این باریکه ادامه داشته باشد تداوم خواهد داشت.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون بارها طی حمله‌های پهپادی، بنادر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. این نیروها بامداد امروز (یکشنبه) از حمله به یک هدف «حیاتی» در بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مسؤولیت حمله بامداد امروز به منطقه اشغالی ایلات واقع در بندر ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی را برعهده می‌گیریم.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق در این باره آمده است: مقاومت اسلامی عراق، در ادامه رویکرد خود در برابر رژیم اشغالگر، حمایت از مردم در غزه و در پاسخ به قتل عام رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان، بامداد امروز (شنبه) مطابق با ۷ / ۴ / ۲۰۲۴ با استفاده از پهپاد یک هدف حیاتی در منطقه «ام الرشراش» در ایلات را هدف قرار داد.

این حمله با استفاده از پهپاد انتحاری به یک هدف در ایلات صورت گرفت. این حمله‌ها علیه اشغالگران صهیونیست ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha