کمک‌های ایرانیان به مردم غزه به ۱۴۵ میلیارد تومان رسید

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با گذشت شش ماه از آغاز پویش بشردوستی هلال‌احمر کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم مظلوم غزه به بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)وحید سلیمی اظهار کرد: پس از گذشت شش ماه از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر از مهر سال گذشته و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا هفدهم فروردین سال جاری، میزان کمک‌های نقدی هم‌وطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۴۵ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان رسید، این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و شماره‌گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

وی افزود: پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی از هفدهم مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است و با توجه به تداوم شرایط اضطراری و بحران انسانی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

رئیس داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: هم‌وطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha