ورود خودرو به محوطه آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع است

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: ورود خودرو به محوطه آرامستان بهشت محمدی سنندج در دوشنبه آخر ماه مبارک رمضان ممنوع و در راستای رفاه حال شهروندان بویژه افراد سالخورده چندین دستگاه تاکسی اقدام به جابجایی شهروندان در محوطه آرامستان می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، شاهرخ فاتحی با اعلام این خبر اظهار کرد: هر ساله و بر اساس یک رسم کهن، مردم در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای زیارت اهل قبور در دوشنبه آخر ماه مبارک رمضان در آرامستان بهشت محمدی سنندج، انجام شده است، افزود: در هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و در راستای پیشگیری از ترافیک در داخل محوطه آرامستان، تمامی درب‌ها بسته است و از ورود خودرو شخصی به داخل آرامستان بهشت محمدی خودداری می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اضافه کرد: با هدف رفاه حال شهروندان بویژه افراد سالخورده و با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج چندین دستگاه تاکسی برای جابجایی شهروندان به ویژه افراد سالخورده به قطعات بالاتر، دوشنبه هفته جاری در محوطه آرامستان بهشت‌ محمدی به صورت رایگان فعالیت خواهند کرد.

به گفته وی نظافت و پاکسازی محوطه آرامستان و همچنین رفع مشکلات در برخی از معابر آن انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha