اعلام مهمترین برنامه‌های شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایران گفت:مهمترین برنامه دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ شناسایی خدمات پرکاربرد مردم و هوشمندسازی آن است.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)احسان کیانخواه دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایران در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص مهمترین برنامه دبیر خانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ گفت: مهمترین برنامه دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ شناسایی خدمات پرکاربرد مردم و هوشمندسازی آن است.

وی افزود: دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در عین پیش‌برد محور هوشمندسازی و تحول در برنامه هفتم با همراهی دستگاه‌های اجرایی در تلاش است با مشارکت مردم این مساله مهم را به سرانجام برساند.

کیانخواه در ادامه گفت: دبیرخانه نگاشت نهادی دقیقی را برای سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان فناوری اطلاعات و دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر حداکثر سازی اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی تنظیم کند.

وی تصریح کرد: انسجام و یکپارچه بودن خدمات دولتی در هویت بصری، تجربه مطلوب کاربری با پیشرفت متوازن و اثربخش در نحوه برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت با مشارکت مردم تنظیم خواهد شد.

دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات گفت: از همه نخبگان، اساتید محترم و فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات درخواست همراهی داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha