دستگاه UPS آنژیوگرافی قلبی مغزی به دانشکده لارستان تحویل داده شد

گامی دیگر در جهت راه اندازی کلینیک قلب و عروق حضرت فاطمه(س)/دستگاه UPS آنژیوگرافی قلبی مغزی به دانشکده تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آنژیوگرافی روندی است که دقیق ترین اطلاعات ممکن از عروق را تهیه و قبل از عمل در اختیار جراح قرار می دهد. در حقیقت آنژیوگرافی روش استاندارد طلایی برای تشخیص تنگی ها یا سایر اختلالات عروقی قلبی و مغزی است. انجام این عمل نیز مانند هر عمل دیگری خطرات و ریسک خود را دارد. با استفاده از یو پی اس می توان تا میزان قابل توجهی از خطرات احتمالی به دلیل نوسانات و قطعی برق جلوگیری کرد.

دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده از تحویل دستگاه UPS آنژیوگرافی قلبی عروقی به دانشکده خبر داد و اظهار داشت: یکی از الزامات راه اندازی کلینیک قلب و عروق حضرت فاطمه(س) با هدف تامین سلامتی بیماران، خرید دستگاه یو پی اس بوده که با پیگیری های مستمر انجام شده از محل اعتبارات دولتی تامین و قرارداد خرید آن منعقد شد.

وی با اشاره به اولویت سلامتی بیماران برای مجموعه افزود: قرارداد ۴۰ میلیارد ریالی این دستگاه در اسفند ماه گذشته منعقد شد و علی رغم تعطیلات رسمی متعدد تا کنون، با همت همکاران مجموعه در حوزه معاونت توسعه و درمان دانشکده، امروز شاهد تحویل این دستگاه به مجموعه هستیم.

لازم به ذکر است قطعه injector نیز قطعه الحاقی دیگری است که امکان بهره برداری حداکثری از کلیه امکانات دستگاه آنژیوگرافی قلبی مغزی را فراهم کرده و لازم است در فاز سوم پیگیری ها، پس از تامین اعتبار، خریداری و به دستگاه اصلی الحاق گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha