کره شمالی؛ آماده همکاری با گروه خودروسازی سایپا است

وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی گفت: با توجه به شناختی که از گروه خودروسازی سایپا دارم، این مجموعه پیشرفت‌های خوبی در تولید خودروهای سواری و تجاری داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از سایپا، یون جونگ‌هو در بازدید از غرفه سایپا در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروهای سواری و تجاری خیلی خوب و فعالانه عمل کرده است و تمایل داریم با این شرکت خودروساز همکاری داشته باشیم.

او اظهار داشت: کره شمالی در صنایع ماشین سازی و ساخت خودرو در سطح مناسبی است و لذا دو کشور با توجه به روابط دوستانه سیاسی که دارند، ‌می‌توانند در صنعت خودرو، ‌همکاری‌های خوبی داشته باشند.

گفتنی است، ‌ ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران؛ ‌ از روز شنبه هفته جاری کار خود را آغاز کرده و در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۸۵ کشور جهان حضور دارند. نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳، مورد استقبال گسترده و منحصر به فرد تولیدکنندگان، ‌ تجار و بازرگانان خارجی قرار گرفته است. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۱۲ اردیبهشت ماه برپا است و بازدید برای عموم مردم، ‌ تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از ساعت ۹ تا ۱۶ فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha