خلاها را شناسایی و نقاط قوت را تقویت کنید

رئیس دانشکده خطاب به دانشجویان در نخستین کمیته تحقیقات دانشجویی گفت : حفظ جایگاه نخست کمیته در کشور، به مراتب دشوارتر از کسب آن است

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نخستین کمیته تحقیقات دانشجویی با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس، دکتر مریم عبداللهی، معاون آموزشی دانشکده و دانشجویان و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه که همزمان با معارفه دکتر امیرخوانی، سرپرست جدید این کمیته تشکیل شد، رئیس دانشکده اظهار داشت: کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده یکی از فعال ترین کمیته ها در مجموعه بوده که پرکارترین و نام آورترین دانشجویان را گرد هم آورده است.

وی افزود: حضور دانشجویان این کمیته و پذیرش مقالات آنان در جشنواره های مختلف نشان از ستاره بودن این عزیزان دارد و انتظار می رود اساتید مجموعه نیز با آنان به عنوان پتانسیل های بالفعل مجموعه همراهی قابل قبولی داشته باشند.

رئیس دانشکده ضمن اشاره به این نکته که نباید اساتید مجموعه بدون مقاله باشند، خاطر نشان کرد: در نظر داریم ترتیبی اتخاذ گردد که در ارزشیابی اساتید مجموعه، تعامل موثر و ارتباط دوسویه با دانشجویان به عنوان یکی از شاخص های اصلی قرار داده شود تا ان شاالله شاهد حضور بیش از پیش دانشجویان در طرح های تحقیقاتی و پژوهشی باشیم.

دکتر سلمان پور با اشاره به موفقیت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده در کسب مقام نخست بیست و نهمین جشنواره علوم پزشکی رازی تاکید کرد: با توجه به رقابت بالا و فاصله اندک دانشکده با رتبه دوم این جشنواره، حفظ جایگاه فعلی به مراتب دشوارتر از کسب آن است، لذا باید توجه داشت که خلاها شناسایی و نقاط قوت تقویت شود تا باز هم بتوانیم شاهد افتخار آفرینی دانشجویان کمیته تحقیقات فناوری دانشکده در جشنواره های آتی باشیم.

رئیس دانشکده در انتها تصریح کرد: بنده به شخصه به عنوان رئیس دانشکده پای کار علمی شما هستم و آنچه در توان من هست را در حمایت شما به کار خواهم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha