برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری ویژه اصحاب رسانه کردستان

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های کردستان از برگزاری ۲ کارگاه آموزشی تخصصی شامل «کاربرد هوش مصنوعی مولد در روزنامه‌نگاری» و «گزارش نویسی تحقیقی» ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، شیروان یاری با اعلام این خبر اظهار کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کردستان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ۲ کارگاه آموزشی – تخصصی از جمله «کاربرد هوش مصنوعی مولد در روزنامه‌نگاری» و «گزارش نویسی تحقیقی» را با حضور اساتید دکتر «علی شاکر» و «مهدی جلیلی» در سنندج برگزار می‌کند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه‌های آموزشی بیان کرد: کارگاه یاد شده در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تاریخ روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در سالن مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های کردستان ادامه داد: برای شرکت کنندگان در کارگاه‌های آموزشی یاد شده گواهینامه صادر می‌شود.

یاری به عناوین این ۲ کارگاه آموزشی پرداخت و یادآور شد: کارگاه «کاربرد هوش مصنوعی» برای تمامی فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی ادارات و آموزش «گزارش نویسی تحقیقی» ویژه فعالان رسانه‌های برخط و غیربرخط خواهد بود.

وی به اهداف برگزاری این دوره آموزشی پرداخت و گفت: آشنایی روزنامه نگاران و مدیران روابط عمومی با هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در روزنامه‌نگاری و خبرنویسی درون سازمانی، آموزش نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد و برای تولید محتوای خبری، افزایش خلاقیت و نوآوری در روزنامه‌نگاری و ارتقای کیفیت و کارایی روزنامه‌نگاری از اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های کردستان، کاربرد گزارش نویسی تحقیقی مبتنی بر تحلیل داده آماری و دیتاها، آشنایی با اصول و متد گزارش نویسی تحقیقی از منظر سوژه‌یابی، سوژه‌شناسی، روایت و ساختارتنظیم و روزنامه‌نگاری چند رسانه‌ای را از موارد مورد بحث در این کارگاه‌ها عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha