شهید رئیسی حامی آرمان فلسطین و امید بزرگ تمام مظلومان بود

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)حزب الله لبنان به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران و جمعی از یاران ایشان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این ضایعه دردناک را به مولانا صاحب الزمان، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و ملت عزیز ایران و تمام مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهید سید ابراهیم رئیسی را از دیرباز می‌شناسیم. ایشان برادر بزرگ، حامی قدرتمند و مدافع سرسخت مسائل مهم امت اسلامی به ویژه آرمان فلسطین و حامی جنبش‌های مقاومت در تمامی پست‌های مسئولیت خود بود.

حزب الله لبنان تاکید کرد: شهید ابراهیم رئیسی خادم مخلص و صادق برای ملت ایران و یار وفادار مقام معظم رهبری و امید بزرگ تمام مظلومان بود. برادر عزیزمان شهید حسین امیر عبداللهیان نیز در تمام مناصب و پست‌های خود از جمله پست وزارت خارجه به عنوان یک مسئول فعال، فداکار و دوستدار جنبش‌های مقاومت و حامی آنها در تمام محافل سیاسی و دیپلماتیک ظاهر شد.

در این بیانیه آمده است: از خداوند متعال برای این شهدای بزرگ رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت داریم. امیدواریم ملت ایران با عزم راسخ در ادامه مسیر امام راحل و تمام شهدا گام بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha