کد خبر: 217001
۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت

با مشارکت بیش از دو هزار و سیصد امدادگر هلال‌احمر صورت گرفت
پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت

مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران از مشارکت دو هزار و سیصد و هفتاد و هفت امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ راضیه عالیشوندی رئیس حوزه ریاست جمعیت و مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت با اعلام این خبر گفت: از بامداد امروز در پایتخت و در مراسم تشییع پیکر پاک رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدای خدمت‌ دو هزار و سیصد و هفتاد و هفت نیروی عملیاتی خواهر و برادر در ۱۲۵ پست امدادی و در ۱۰ محدوده عملیاتی مشخص شده در حال ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم هستند.

وی همچنین گفت: در این عملیات از توان دو فروند بالگرد آماده عملیات و ۱۰۱ خودروی عملیاتی از جمله آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس، اتوبوس آمبولانس و خودروی ارتباطات و سایر خودروهای عملیاتی و پشتیبانی عملیاتی استفاده شده است.

عالیشوندی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مراسم که از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزارمی‌شود، عوامل عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان البرز نیز به عنوان پشتیبان در این مراسم مشارکت دارند و در حالت آماده باش کامل بوده تا در صورت نیاز، خدمات امدادی خود را به هموطنان ارائه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha