خدمات اورژانس به ۹۴۲ نفر در مراسم تشییع شهید جمهور

رییس سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات فوریت های پزشکی به ۹۱۲ نفر و انتقال ۳۰ بیمار به مراکز درمانی مراسم تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (طبنا)جعفر میعادفر، با اشاره به حضور گسترده نیروهای اورژانس و همچنین آماده باش نیروهای بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس، از ایجاد یک بیمارستان سیار با ظرفیت ۳۰ تخت در خیابان امام رضا (ع) برای بهبود دسترسی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران و سوگواران این مراسم خبر داد و گفت: در این مراسم، ۹۱۲ بیمار خدمات فوریت‌های پزشکی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

وی افزود: ۱۵۵ نفر در پایگاه اورژانس شهید سلیمانی، ۳۰ نفر در پایگاه اورژانس باب الجواد، ۲۴۴ نفر در پایگاه صحن امام حسن مجتبی (ع)، ۱۴۶ نفر در پایگاه ایجاد شده در یکی از هتل‌ها، ۲۳ نفر در مراجعه به آمبولانس‌ها، ۵ نفر در درمانگاه امام حسین (ع)، ۲۰ نفر در درمانگاه حسین ابن علی (ع)، ۸۹ نفر در مراجعه به اتوبوس آمبولانس‌های مستقر و ۱۰۰ نفر نیز در بیمارستان سیار موسی ابن جعفر (ع)، از این خدمات بهره مند شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در مراسم روز گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه موتورلانس به همراه ۲۴ تیم ۴ نفره واکنش سریع، خدمات مورد نیاز سوگواران را ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha