مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش استان مازندران با شورای سوادآموزی و هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان و اجرای طرح شرکای مهارتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، حسین کمالی  در این جلسه با تسلیت شهادت رئیس جمهوری مردمی و جهادی به آخرین سفر آیت الله رئیسی و اعضای هیأت دولت سیزدهم به استان مازندران  اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این سفر دستاوردهای خوب و با برکتی در پی داشت. 

 وی با اشاره  به طرح مولدسازی اظهار داشت: فضای خوبی در استان برای این طرح  اجرا شد و  همکاری و همفکری خوبی در این خصوص صورت گرفت.

  کمالی  با اشاره به اهمیت آزمون نهایی خرداد تصریح کرد:  ۴۶۸ حوزه اجرایی شامل ۲۲۶ حوزه فیزیکی در استان وجود دارد  و زیرساخت‌های لازم و  مورد نیاز در این خصوص تهیه شد و آزمون‌ها هم برابر برنامه های تدوین شده در حال برگزاری است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین به اشتیاق  دانش‌آموزان استان به رشته‌های مهارتی اشاره کرد و گفت: این استان در گرایش به رشته‌های مهارتی، بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و علاوه بر آن امسال برای نخستین بار برای رشته محیط‌بانی هم دانش‌آموز جذب شد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران با اشاره  به اجرای طرح شرکای مهارتی ادامه داد: با صاحبان حرف و صنایع تفاهم‌نامه امضا شد تا با همکاری یکدیگر در توسعه و گسترش مهارت دانش‌آموزان گام های اساسی برداشته شود.

وی با بیان همکاری و  مشارکت خیرین در استان از حسن توجه و همدلی و حضور فعال همه خیرین نیک اندیش و همچنین  مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha