آیت الله رییسی هیچ‌گاه به دنبال حل مسایل کشور در بیرون مرزها نبود

سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: آیت الله رییسی هیچ‌گاه به دنبال حل مسایل کشور در بیرون از مرزها نبود و حل مشکلات را منوط به مسایل بیرونی نمی‌کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)«محمد مخبر» سرپرست ریاست‌جمهوری امروز (دوشنبه) با حضور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد سید شهیدان خدمت و همراهان ایشان اظهار کرد: برای من بسیار سخت است که از طرف شهید عزیزمان آیت الله رئیسی، در این مجلس به عنوان سخنران صحبت کنم. در عین حال که نمی‌خواهم وقت جلسه گرفته شود در دو فصل به طور مختصر صحبت می‌کنم.

وی افزود: ضمن تبریک موفقیت تک تک نمایندگان عزیز در افتتاح دوره مجلس دوازدهمین دوره شورای اسلامی، این شکرگزاری را به درگاه احدیت کنیم که نعمت ولایت فقیه بر سر ما وجود دارد؛ به درستی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور وارد نشود.

مخبر اظهار کرد: امروز از نعمت ولایت متنعم هستیم؛ بالاخره شهید رئیسی فرد عادی نبوده است اما به رغم اینکه تمام کشور در جنب و جوش تشییع این پیکرهای مطهر بودند، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در وقت خود شروع رو به کار کردند و آن مطلبی که مقام معظم رهبری در لحظه اول حادثه فرمودند که کارهای اداری کشور نباید با هیچ خللی مواجه شود و هیچ برنامه‌ای نباید به تأخیر بیفتد، انجام شد.

سرپرست ریاست جمهوری اظهار کرد: اینجا جا دارد از نعمت رهبری و نعمت مردم وفاداری که گوش به فرمان رهبری هستند، یاد کنیم. به راستی مردم سرمایه اصلی کشور هستند.

مخبر با اشاره به رویکرد شهید رئیسی در سیاست خارجی گفت: آیت الله رئیسی هیچ‌گاه به دنبال حل مسائل کشور در بیرون از مرزها نبود و حل مشکلات را منوط به مسائل بیرونی نمی‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha