اختصاص بیش از ۱۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که در حال پرداخت به متقاضیان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، فرزاد پیشکاری در دیدار با فرماندار سروآباد اظهار کرد: با توجه به عملکرد مناسب شهرستان سروآباد در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته و همچنین اقدام بسیار خوب در پایش و نظارت بر آن، تلاش می کنیم سهم این شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی، حمایت و پشتیبانی دولت را به همراه دارد، از توجه فرماندار سروآباد به تشکلات کارگری و کارفرمایی و اهتمام به اهداف و سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قدردانی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، اشتغال، مسکن، جهاد تبیین و فرزندآوری را از مهم‌ترین اولویت‌های رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: وزارت تعاون، اهتمام جدی در بحث ایجاد و حفظ اشتغال، ایجاد و تقویت تعاونی های اشتغالزا، صیانت از حق و حقوق کارگران و کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به ورزش کارگری دارد.

پیشکاری، سروآباد را از تأثیرگذارترین شهرستان های استان در بحث کشاورزی، دامپروری، منابع خدادادی، گردشگری و جوانان تحصیلکرده خواند و گفت: از این ظرفیت ها و پتانسیل ها باید در راستای شکوفایی اقتصادی استان بهره گرفت.

وی از سرمایه گذاران، کارآفرینان، صاحبان صنایع و تعاونگران خواست بستر ساز ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان باشند.

سرو آباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha