۳۵۰ روستای استان زنجان در معرض تنش آبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۳۵۰ روستا در استان زنجان دارای تنش آبی هستند که رفع تنش آبی ۱۷۱ روستا در برنامه سال جاری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمدرضا نادری روز دوشنبه(۷ خرداد ماه) در مراسم تکریم و معارفه ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اهمیت ماموریت های شرکت آبفا اظهار کرد: در همین راستا موضوع آب اولویت نخست امور اقتصادی و دارائی استان است.

وی افزود: با توجه به مصوبات مجلس قوانین تحول آفرینی برای تامین منابع مالی و زیرساخت ها به ویژه در زمینه آبرسانی تصویب شده که کمک شایانی به تحقق عنوان سال نیز خواهد کرد.

مدیرکل  امور اقتصادی و دارائی استان زنجان ضمن تاکید بر اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان زنجان نگرانی ها در امر آبرسانی را درک می کند بیان کرد: این اداره برای تحقق ماموریت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آبرسانی در استان زنجان بیان کرد: ۳۵۰ روستا در استان زنجان دارای تنش آبی هستند که رفع تنش آبی ۱۷۱ روستا در برنامه سال ۱۴۰۳ قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: امر آبرسانی به عنوان مسئولیتی خطیر و تعطیلی ناپذیر با تلاش شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران آبفا در استان بدون وقفه انجام می گیرد.

گفتنی است:در این مراسم از زحمات "محمد علی شهرآبادی" به عنوان ذیحساب پیشین شرکت آبفا استان زنجان تقدیر و "ناصر بیگدلی"  به عنوان ذیحساب جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha