یاوران شورا در شناسایی و رفع مشکلات نقش بسزایی دارند

محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه شورای شهر شیراز به درستی متوجه شده که به تنهایی نمی‌تواند به عمل و رسالت ذاتی خود در شناسایی مشکلات پی ببرد و آنان را مرتفع کند، افزود: شورای شهر بهترین تصمیم را گرفته و افرادی با عنوان یاوران شورا را جذب نموده تا هم در شناسایی مشکلات و هم در رفع آنان همکاری و مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه ظهر سه‌شنبه هشتم خرداد ماه در جلسه گردهمایی رابطین و یاوران شورا و معتمدین محلی با مسئولین ارشد استان و کلانشهر شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که هنگامی که رئیس جمهور آن به شهادت می‌رسد یکپارچه عزادار می‌شود گویی که هر کدام نزدیک‌ترین فرد خود را از دست داده است.

استاندار فارس افزود: شورای شهر شیراز به درستی متوجه شده که به تنهایی نمی‌تواند به عمل و رسالت ذاتی خود در شناسایی مشکلات پی برده و آنان را مرتفع کند لذا بهترین تصمیم را گرفته و افرادی با عنوان یاوران شورا را جذب نموده تا هم در شناسایی مشکلات و هم در رفع آنان همکاری و مشارکت داشته باشند.
ایمانیه با تصریح بر اینکه دولت مستقر اهل بزرگنمایی و نمایش فعالیت‌های انجام نشده نبوده و نخواهد بود، افزود: هرچه فعالیت و خدمات در مدت سه سال دولت شهید جمهور انجام شده است، لازم است به اطلاع شهروندان برسد.

وی توصیه‌ای هم به مسئولین شهری کرد و گفت: به مسائل محله‌ها ورود کنید و پس از اولویت بندی اقداماتی که با اعتبار کم گروه بیشتری را راضی می نماید، عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار داشت: در تدارک برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی زیرساختی مسکونی و صنعتی و شروع به ساخت تعدادی از پروژه های استان با بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان با حضور سرپرست ریاست جمهوری هستیم.

استاندار فارس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت رئیس محترم جمهور از ۲۲ صفت نسبت داده شده توسط ایشان به شهید جمهور سخن گفت و خاطر نشان ساخت: آیت الله رئیسی اهل باز کردن گره‌ها بود و در سماجت و پافشاری در حل مشکلات مزمن شده نظیر نداشت؛ باید به تاسی از ایشان هم خود و هم در زیر مجموعه‌های منتسب به خود از موضوعات مزمن شده گره گشایی کنیم. به همین سبب درخواست می کنم مسائل و پروژه‌های متوقف شده یا کند شده که بیش از ۵ سال از آغاز آنان می‌گذرد و بیش از یکصد نفر را تحت الشعاع قرار داده از طریق سامانه ۱۱۱ اطلاع رسانی کنید تا در حد توان برای رفع آنان اقدام شود.

استاندار فارس در پایان سخنان خود، در پاسخ به یکی از یاوران شورا مبنی بر ساماندهی اتباع بیگانه نیز گفت: برای ساماندهی این موضوع دو پیشنهاد به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم که مورد موافقت نیز قرار گرفته است. ابتدا در هر شهر و روستا حداکثر ۱۰ درصد جمعیت آن منطقه می‌توانند از اتباع مجاز باشند و در مرحله بعد هر یک از اتباع باید یک کفیل ایرانی داشته باشد که موضوع دوم در حال طی کردن مراحل نهایی تصمیم گیری است.

ایمانیه این نکته هم یادآور شد که بر اساس این پیشنهادات تمامی مسئولیت و عواقب ناشی از فعالیت اتباع بر عهده کارفرمایان و موجران خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha