حضور ۱۹۰ آزادکار داخلی و خارجی در رقابت های جام تختی زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۹۰ آزادکار داخلی و خارجی در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی به میزبانی استان زنجان به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، جواد بازرگان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان در خصوص برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش از این قرار بود مسابقات هفته گذشته برگزار شود که به دلیل حادثه ناگوار سقوط بالگرد ریاست جمهوری این مسابقات با یک هفته تاخیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد برای اولین بار است که در استان زنجان بصورت بین المللی برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات سه تیم از کشور ارمنستان و یک تیم از کشور افغانستان حضور دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: پیش از این برای حضور در این مسابقات هشت کشور اعلام حضور کرده بودند که بدلیل تعویق رقابت‌ها موجب انصراف آنان شد.

بازرگان با اشاره به اینکه  ۱۰ تیم بزرگسالان، ۴ تیم جوانان و یک تیم از استان زنجان نیز از کشور ایران در این رقابت ها حضور دارند، بیان کرد: در مجموع ۱۹ تیم و با حضور ۱۹۰ آزادکار داخلی و خارجی در رقابت‌های بین المللی جام تختی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه فردا بعدظهر ساعت ۱۶ با حضور مسئولین استان برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات طی دو روز (۱۰ و ۱۱ خردادماه) در محل سالن ۶ هزارنفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد:  این رقابت، پخش ملی و زنده در صدا و سیما دارد و تماشای آن نیز برای علاقمندان کشتی رایگان است و بلیط فروشی نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha