توزیع ۱۰ تن گوشت گرم قرمز وارداتی در کردستان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۱۰ تن گوشت قرمز گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، پویا شهسواری با اشاره به اینکه به طور هفتگی توزیع گوشت قرمز وارداتی انجام می شود، گفت: در راستای تنظیم و تعدیل قیمت گوشت قرمز در بازار، طرح توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای آغاز شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده در راستای نظارت بر تامین و عرضه دام کافی به ویژه در عید قربان، افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه اجرای طرح جامع مدیریت تامین، تولید و عرضه گوشت قرمز نسبت به تامین، تخلیه و توزیع هر هفته ۱۰ تن گوشت قرمز گرم وارداتی به قیمت هر کیلوگرم ۲۹۹ هزار تومان اقدام کرده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: اجرای طرح توزیع گوشت گرم و منجمد تا پایدار شدن شرایط و تعدیل قیمت گوشت قرمز در استان ادامه خواهد یافت.

شهسواری ادامه داد: سرانه مصرف گوشت قرمز به ازای هر نفر در استان به میزان ۶ کیلوگرم در سال و مصرف روزانه گوشت قرمز در استان به طور میانگین ۲۷ تن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha