در آئینی با حضور مسئولین کشوری و استانی ضمن تکریم و تقدیر از یاسر امینی، معارفه علیرضا یوسف نژاد به عنوان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی مازندران برگزار شد.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران منصوب شد

به گزارشطبنا، به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران با حضور غضنفری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، جمعی از مسئولین استانی، مدیران تشکل های خصوصی و فعالان اقتصادی و صنعتی، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

غضنفری ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و هیئت همراه گفت: شهید رئیسی در طول عمر بابرکت خود همواره با در نظر گرفتن الگوهای اسلامی و منطبق بر ولایت فقیه به مردم خدمت می‌کردند و اگر این الگو توسط ما تبیین نشود دچار ضرر و خسران خواهیم شد.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: همه تلاش ها باید در جهت جلب رضایت باریتعالی و سپس سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی و تولیدی صورت بگیرد.

خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر گفت: اقدامات بسیار مناسبی در دولت سیزدهم در مازندران خصوصا در حوزه های احیاء واحد های راکد، خلع ید طرح های صنعتی راکد، حمایت از واحدهای صنعتی فعال و نیمه فعال ، تکمیل زیرساخت ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرک ها و نواحی استان صورت گرفته که ان شاء الله ادامه خواهد داشت و شاهد رشد روز افزون شاخص ها در حوزه تولید و صنعت استان باشیم.

لازم به توضیح است: در پایان مراسم با اهدا لوح از یاسر امینی تقدیر ، وحکم مسئولیت علیرضا یوسف نژاد اهدا گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha