فرماندار گراش: امنیت مطلوب شهرستان حاصل تعامل سازنده دستگاه قضایی و اجرایی است

فرماندار گراش با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، از نقش موثر دستگاه قضایی در تامین امنیت و عدالت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، فرماندار گراش در این پیام با اشاره به جایگاه والای قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: شهید آیت‌الله بهشتی نماد عدالت‌ خواهی، قانون‌ مداری و خدمت صادقانه به مردم بود و هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردهای این نهاد مهم و اثرگذار است.
وی افزود: امنیت مطلوب و پایدار در شهرستان گراش حاصل همدلی، همکاری و تعامل سازنده میان مجموعه دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است که در سایه این هم‌افزایی، زمینه توسعه، آرامش و رضایتمندی مردم فراهم شده است.
فرماندار گراش با تقدیر از تلاش‌های رئیس و کارکنان دادگستری، دادستان و مجموعه قضایی شهرستان، تصریح کرد: خدمت‌رسانی عادلانه، رسیدگی دقیق به مطالبات و حقوق مردم و صیانت از قانون از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه قضایی است که خوشبختانه در شهرستان گراش با جدیت دنبال می‌شود.
وی در پایان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به قضات، کارکنان و خدمتگزاران این دستگاه، یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و برای همه فعالان عرصه عدالت، توفیق روزافزون در خدمت به نظام و مردم را آرزو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha