کد خبر: ارائه-خدمات-درمانی-و-توانبخشی-هلال-احم
۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح در جلسه توسعه کمیته دارویی از ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به بیش از 52 هزار نفر در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

فلاح با اشاره به مراجعه 94 هزار و 590 نفر به داروخانه های جمعیت هلال احمر استان در سال جاری افزود: رشد و عملکرد داروخانه هلال احمر سیرجان در شش ماهه اول سال جاری بسیار چشمگیر و افزایشی بوده است.

وی به افزایش تعامل و ارتباط داروخانه ها و درمانگاه های جمعیت هلال احمر استان با دانشگاه های علوم پزشکی استان تاکید کرد و گفت: رعایت تکریم ارباب رجوع از اولویت های بسیار مهمی است که بایستی مورد توجه پرسنل داروخانه ها و درمانگاه های استان قرار گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان، با اشاره به جذب خیرین در اجرای برنامه های درمانی گفت: استفاده از ظرفیت منابع موقوفات در راستای نیات واقفین جهت راه اندازی مرکز شیمی درمانی و آنکولوژی در شهرستان رفسنجان در راستای ارائه خدمات به بیماران سرطانی این شهرستان از برنامه های معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان است.

فلاح با اشاره به اهمیت موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی، توانبخشی و داروخانه های هلال احمر استان بیان کرد: زیرساخت های فاصله گذاری اجتماعی، نصب دستگاه ضدعفونی کننده و سایر قوانین و مقررات پروتکل های بهداشتی در محیط درمانگاه ها، مراکز توانبخشی و داروخانه های جمعیت هلال احمر استان ضروری است.

لازم به ذکر است جلسه توسعه کمیته دارویی جمعیت هلال احمر استان کرمان به صورت مشترک با اعضای کمیته اجرایی بهداشت و درمان هلال احمر استان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان؛ معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و جمعی از اعضای شورای معاونین، روسای شعب و مدیران داروخانه های هلال احمر شهرستان های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha