کد خبر: افتتاح-پروژه-های-بهداشتی-،درمانی-در-شه
۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۳
افتتاح پروژه های بهداشتی ،درمانی در شهرستانهای ملکان و آذرشهر با حضور معاون بهداشت

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا ،در این سفر که دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولین دانشگاهی حضور داشتند ،دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، ضمن افتتاح مراکز بهداشتی و درمانی شهرستانهای ملکان و آذرشهر، از برخی پروژه های در دست احداث نیز بازدید کرده و در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

دکتر رئیسی ابتدا به منطقه "لیلان" از توابع شهرستان ملکان سفر کرد و مرکز خدمات بهداشتی و درمانی شبانه روزی آن منطقه را با متراژ 1700  متر مربع با هزینه ای حدود 80  میلیارد ریال افتتاح کرد.

در ادامه مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره دو شهرستان ملکان با 850 متر مربع و  هزینه ای حدود 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک شهرستان ملکان سومین پروژه ای بود که توسط دکتر رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت افتتاح شد این مرکز با 1700 متر مربع و هزینه ای برابر با 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در ادامه معاون بهداشت وزارت و هیات همراه با بازدید از چند پروژه در دست احداث در نشستی در ساختمان فرمانداری این شهر حضور یافت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت طی سخنانی با تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: مدافعان سلامت در چند ماه اخیر خدمات غرورآفرینی نسبت به جهان و مخصوصا اروپا در مواجهه با کووید 19 ارائه دادند.

وی افزود: هیچ کشوری در شروع این مبارزه از دیگری جلو تر نبوده همه از نقطه سر خط آغاز کرده و مدافعان سلامت کشورمان شایستگی خود را در این مبارزه بروز دادند.

دکتر رئیسی با بررسی خدماتی که در استان آذربایجان شرقی در زمینه بهداشت و درمان طی دوران همه گیری کرونا انجام شده گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به خاطر مدیریت خوب و قوی در این راه موفق بوده است.

در ادامه این سفر در شهرستان آذرشهر مرکز شماره سه شهری این شهرستان توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

دکتر رئیسی با بازدید از بخش های مختلف این مرکز در جریان ساخت و پیشرفت آن قرار گرفت. گفتنی است این مرکز با  500 متر مربع مساحت و 25 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

دیگر مرکز این شهرستان که مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت مرکز شماره یک شهری و روستایی آن با مساحتی برابر 550 متر مربع و اعتباری برابر 25 میلیارد ریال بود.

گفتنی است ،دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت چندین طرح در دست احداث شهرستانهای مذکور و شهر تبریز را مورد بازدید قرار داده و از نزدیک در جریان روند رشد و پیشرفت آن  قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha