کد خبر: الحاق-6-هزار-اتوبوس-به-ناوگان-حمل-و-نقل-ت
۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

برنامه " تهران 20"، نوزدهم دی ماه، با حضور مهندس" مهدی چمران" رئیس شورای اسلامی شهر تهران به بررسی عملکرد شورا‌ی شهر در بهبود مدیریت شهری پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پبنج سیما،مهندس" مهدی چمران" با اشاره به آن که استفاده از وسائل نقلیه عمومی به دلیل شرایط کرونایی کاهش یافته افزود: مردم به استفاده از وسائل شخصی روی آورده اند که نتیجه آن افزایش ترافیک و آلودگی در شهر است.

وی ادامه داد: در طرح جامع ترافیکی که برای شهر تهران دیده شده، این شهر حدود نه هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد، که در حال حاضر نزدیک به دو هزار و دویست دستگاه اتوبوس درحال خدمت رسانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بودجه تخصیص یافته برای خرید اتوبوس ها گفت: انتظار داشتیم بودجه ای که سازمان برنامه برای خرید اتوبوس به شهرها تخصیص می دهد بیشتر از رقم فعلی باشد، با این رقمی که برای خرید اتوبوس به شهر تهران تخصیص داده اند می توان نزدیک به 150 اتوبوس خریداری کرد.

مهندس چمران افزود: برای مترو حدود 57 میلیارد تومان تخصیص داده اند که با این مبلغ تنها می توانیم 50 متر خط مترو بکشیم که یک شوخی محسوب می شود.

در این برنامه رئیس شورای اسلامی شهر تهران وعده داد تا پایان سال 1402، 500 واگن مترو و 6 هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران افزوده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha