کد خبر: بیش-از-2-هزار-و-400-نفر-از-خدمات-کاروان-نذر-آ
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به حضور کاروان نذر آب ۳ خراسان رضوی در دهستان میغان  شهرستان نهبندان بیان کرد: این کاروان متشکل از ۱۷ نفر کادر درمانی شامل پزشک عمومی، اطفال، ارتوپدی، داخلی، روانشناس، پزشک عفونی و ماما به ارائه خدمت پرداخت.

وی افزود: در راستای فعالیت این کاروان، 2 هزار و ۴۳۰ نفر از ۳۲ روستای شهرستان نهبندان از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

رضایی از ویزیت رایگان ۴۵۰ بیمار و توزیع دارو بین مراجعه کنندگان خبر داد و افزود: توزیع ۲۰۰ کیلوگرم آرد، ۵۰ بسته لوازم التحریر و ۴۰ جفت کفش زنانه بین نیازمندان از دیگر خدمات این کاروان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود : ۴۰۰ پک بهداشتی و ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای محروم در روستاهای مختلف شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات آبی روستاییان بیان کرد: در این راستا چهار تانکر به حجم ۱۴ هزار لیتر در روستاهای منطقه شاه کوه و کوه بوبک نهبندان جایگذاری شده است.

رضایی از همکاری ۴0 داوطلب و ۱۰ نفر از اعضای جوانان تیم سحر هلال احمر خراسان جنوبی با کاروان نذر آب ۳ خبر داد و افزود: طی فعالیت دو روزه کاروان، خدماتی به ارزش دو میلیارد ریال به مناطق محروم نهبندان ارائه شده است.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تمام این خدمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha