کد خبر: تکرار-غیبت،-سوال-از-ظریف-را-به-صحن-رساند
۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۴۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،ابوالفضل عمویی با اشاره به عدم حضور محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: مقرر شده بود که محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پاسخ به ۸ سوال ملی نمایندگان حضور پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد و بنابراین شرایط، طبق تبصره ۱ ماده ۲۰۸ و بند ۱ ماده ۲۰۷ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، جلسه سوال این نمایندگان در صحن علنی برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دومین جلسه‌ای بود که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از وزیر امور خارجه دعوت کرده است، بیان کرد: اولین بار وزیر امورخارجه در تاریخ ۲۶ مرداد برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان دعوت شده بودند که تشریف نیاوردند.

عمومی گفت: برای جلسه امروز هم وزیر امورخارجه در نامه‌ای اعلام کردند که امکان حضور ندارند و به همین جهت، طبق آئین‌نامه سوال نمایندگان در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

براساس این گزارش، علیرضا سلیمی نماینده محلات، محمد حسن آصفری نماینده اراک، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، زهره الهیان نماینده تهران و حسن نوروزی نماینده رباط کریم متقاضی طرح سوال از وزیر خارجه بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت که کمیسیون امروز به ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل پرداخت./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha