کد خبر: جلوه-گری-روح-تازگی-و-طراوت-در-مسیر-پیشرف
۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
جلوه گری روح تازگی و طراوت در مسیر پیشرفت مجموعه سلامت، با حضور دانشجویان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو، تحصیل در حوزه سلامت را رسالتی خطیر خواند که مسوولیت دانشجویان این عرصه را دوچندان ساخته است.

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام دانشجویان را نیروی فکر و تولید در جامعه دانست و با اشاره به از سرگیری دوباره آموزش حضوری در مراکز آموزش عالی، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان این دانشگاه همچون همیشه، در پاسداری از سنگرهای دانش، تمام توان خود را به کار گیرند.

در متن این پیام آمده است:

مردم انقلابی و مجاهد ایران اسلامی در سال های تلاش برای به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از آن، در دهه های اعتلای این انقلاب، ایام سرنوشت سازی را از سر گذرانده اند که هر یک همچون سنگ محکی، ایمان و یقین به پیام استقلال و آزادی این مردم را به تصویر کشید و شانزدهم آذر، روز دانشجو نیز از زمره این روزهای پرافتخار است که امروز با گذشت سال ها، همچنان روشنگر مسیر اندیشه و استقلال جوانان دانشجوی ایرانی است. فرزندان آگاه و صاحب اندیشه جامعه که بی شک تلاش و همتشان در عرصه دانش افزایی و به کارگیری آن در مسیر آبادانی جامعه، ترسیم گر فردای ایران عزیزمان است.

خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز نیز همواره از حضور ارزشمند جوانانی شایسته بهره مند بوده و به مدد همت عالی این فرزندان کوشا و پرتوان، همواره روح تازگی و طراوت در مسیر حرکت این خانواده بزرگ به سوی قله های توسعه و پیشرفت، جلوه گر بوده است. دانشجویان عزیزی که به وامداری از جوانان آگاه روزهای نخست انقلاب، اخلاق و اندیشه را به هم پیوند داده و در هر برهه ای، به عنوان ذهن آگاه جامعه وارد عمل شده اند.

ضمن تبریک فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو به شما دانشجویان ارجمند مجموعه علوم پزشکی شیراز و پاسداشت کوشش شما عزیزان در گسترش امر خطیر سلامت که مسوولیت تان را برای تلاش در این عرصه دوچندان ساخته است، همچنین قدردانی از همراهی و مشارکت فعالانه شما در روزهای سخت کرونا، از شما می خواهم در عمل به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بکوشید تا با کار و تلاش و فکر، تولید علم کرده و از مرزهای دانش عبور کنید.

اکنون که با گذر از بحرانی ترین روزهای کرونا و از سرگیری دوباره آموزش حضوری در مراکز آموزش عالی، جوشش جدیدی در عرصه آموزش را شاهد هستیم، امید است شما فرزندان عزیز خانواده علوم پزشکی شیراز همچون همیشه، در پاسداری از سنگرهای دانش، تمام توان خود را به کار گیرید.

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون برای یکایک شما عزیزان از درگاه ایزد منان، امیدوارم با تلاش امروز خود، سلامت فردای ایران عزیزمان را تضمین کرده و شاهد دستاوردهای مثبت دانش اندوزی شما در تسری موهبت ارزشمند سلامت، در جای جای وطن اسلامیمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha