کد خبر: سرمربی-تیم-ملی-بوکس-به-سربلندی-بوکس-در
۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳
سرمربی تیم ملی بوکس: به سربلندی بوکس در بازی های المپیک می اندیشیم
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از اغاز مرحله چهارم اردوی تیم ملی بوکس کشورمان خبر داد و تصریح کرد: از دو ماه پیش اردوهای آمادگی ملی پوشان را آغاز کردیم و اکنون در حال سپری کردن مرحله چهارم اردو هستیم تا بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده حرکت رو به رشد ملی پوشان را ادامه دهیم .
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: مرحله قبلی اردو در جزیره کیش برپاشد و از روند تمرینات و حضور باانگیزه بوکسورها راضی هستم و خدا را شکر با توجه به رعایت کامل نکات بهداشتی هیچ کدام از ملی پوشان با توجه به تست هایی که در ورود و خروج از اردو گرفته شد،به ویروس کرونا مبتلا نشدند .
استکی گفت: در شرایط کنونی ایران دارای دو سهمیه در بازی های المپیک توکیو است اما خردادماه اینده هم قرار است رقابت های کسب سهمیه را داشته باشیم که برای افزایش سهمیه های ایران در المپیک برنامه ریزی کردیم و اردوهای تیم ملی هم در راستای تحقق همین هدف صورت می گیرد .
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان با تاکید بر این مهم که در چهارمین اردوی امادگی تیم ملی بوکس هم پروتکل های بهداشتی کامل رعایت شده است گفت: انچه مسلم است شیوع ویروس کرونا به شدت تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده ولی خوشبختانه تا اینجا توانستیم با رعایت موارد بهداشتی بدون مشکل حرکت کنیم ولی آنچه مسلم است همچنان برگزاری اردو با رعایت دقیق پروتکل ها ادامه خواهد یافت .
وی حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را از فدراسیون بوکس خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بدون شک هدف ما اعتلای بوکس ایران است و به موفقیت و سربلندی این رشته در بازی های المپیک توکیو می اندیشیم و خدا را شکر تا اینجا فرآیند آمادگی برای رسیدن به هدف را خوب طی کرده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha