کد خبر: علیقارداشی-وزارت-ورزش-عملکرد-قابل-توج
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز با توجه به فرارسیدن هفته دولت با اشاره به عملکرد وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: کشور در سالی که گذشت شرایط سختی داشت و همه دستگاه‌ها به لحاظ اقتصادی در فشار بودند. وزارت ورزش و جوانان با وجود اینکه مخاطبین زیادی را در برمی‌گیرد و مشکلات اقتصادی که گریبانگیرش بود ولی دستاوردهای بسیار مهمی کسب کرد.
وی در ادامه افزود: یکی از موفقیت‌های چشم‌گیر وزارت ورزش و جوانان در بحث توسعه زیرساخت‌ها بود که این زیرساخت‌ها به صورت عادلانه در همه استان‌ها توزیع شد. امروز دیگر استان‌های محروم ما نیز از سالن‌ها و ورزشگاه‌های استاندارد بهره می‌برند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین با اشاره به عملکرد جامعه ورزش و وزارت ورزش در بحث مقابله با ویروس کرونا گفت: از نخستین روزهایی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد وزارت ورزش و جوانان یکی از دستگاه‌هایی بود که بلافاصله اقدامات اجرایی خود را آغاز کرد. با وجود اینکه برخی تیم‌ها و فدراسیون‌ها مایل به ادامه مسابقات بودند ولی وزارت ورزش و جوانان اولویت اول خود را سلامت ورزشکاران و جامعه اعلام کرد و طبق دستورالعملی به همه فدراسیون‌ها مانع از برگزاری هرگونه تمرین و مسابقات شد و تعطیلی فعالیت لیگ‌های مختلف و مجموعه فعالیت ورزش قهرمانی و همگانی در دستور کار قرار داد.
وی در ادامه افزود: همه فدراسیون‌های ورزشی در این مدت منتظر دستور ستاد مقابله با کرونا بودند که بخواهند فعالیت خود را آغاز کنند. در بین دستگاه‌های کشور که با وزارت بهداشت همکاری داشتند وزارت ورزش و جوانان از این بین اقداماتش در خورتوجه بود. در مدتی که فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل بود وزارت ورزش و ادارات کل استان‌ها اقدام به ضدعفونی کردن همه سالن‌های ورزشی کرد.
علیقارداشی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات قابل توجه جامعه ورزش در بحث مشارکت گسترده در طرح کمک مومنانه بود. فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از قهرمانان از همان روزهای ابتدایی این طرح مشارکت خود را آغاز کردند و توانستند به تعداد زیادی از خانواده‌های نیازمند کمک‌رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha