کد خبر: محور-بیمارستانهای-رازی-تا-امام-خمینی-ر
۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۵۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اورژانس استان خوزستان، منصور پور حسین زاده رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز گفت: از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های دیگر منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه بطور میانگین روزانه ۱۴ بیمار در ۲ نوبت به بیمارستان‌های اهواز منتقل می‌شوند، افزود: آمار مراجعه به بیمارستان‌ها و مبتلایان در حال افزایش است، به گونه‌ای که امروز ۲۰ بیمار از بیمارستان رازی به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده شدند.

حسین پور بیان داشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون حدود ۲۰۰ بیمار از بیمارستان رازی اهواز به وسیله اتوبوس و آمبولانس به سایر بیمارستان‌ها منتقل شده است که از این تعداد، بیش از ۱۰۰ بیمار با اتوبوس جابجا شدند.

وی ادامه داد: البته ۲ اتوبوس آمبولانس در سطح شهر اهواز برای نمونه گیری مستقر شده‌اند که روزانه از این طریق حدود ۲۰ تا ۳۰ مورد مثبت مشاهده می‌شود که آمار بالایی است.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز تصریح کرد: امروز ۳۷ بیمار بین بیمارستانی و مشکوک به کرونا داشتیم که از این تعداد ۱۷ بیمار را از خانه به بیمارستان منتقل کردیم.

گفتنی است اغلب بیماران از بیمارستان رازی به بیمارستان‌های سینا، گلستان، امیرالمومنین و امام خمینی (ره) منتقل می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha