کد خبر: وزارت-نیرو-750-میلیون-متر-مکعب-آب-به-حوزه-آ
۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،سید مسعود خاتمی با بیان اینکه وزارت نیرو 750 میلیون مترمکعب به حوزه آبریز زاینده‌رود بدهکار است، گفت: این امر باید جبران شود اما این مهم انجام نشده و حتی شاهد بارگذاری‌های جدید با عنوان بن - بروجن هستیم.

وی اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان مهد انقلاب اسلامی مطمع دشمنان قرار گرفته و آنان تلاش می‌کنند به بهانه‌های مختلف این استان را تحت فشار قرار دهند بنابراین همه مسئولان با حفظ وحدت برای برطرف شدن مشکلات آن تلاش کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر بنده از ظرفیت امامت جمعه استان اصفهان برای برطرف شدن مشکلات کلان مردم، کمتر استفاده شده است و اموری که نمایندگان نمی‌توانند پیگیری کنند را می‌توان با بهره گیری از ظرفیت جایگاه امامت جمعه دنبال کرد.

وی گفت: پروژه‌های انتقال آب به بهانه‌های واهی تعطیل شده است و بارگذاری‌های جدید بر روی زاینده‌رود اتفاق افتاده که صورت قانونی دارد اما در اصل غیرقانونی است برای مثال بر اساس تابلوی اعلان مصارف و منابع 320 میلیون مترمکعب برای تپه‌های سامان به منظور کشت‌های مختلف مصرف می‌شود که از نظر فقهی، خلاف شرع است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان نجابت به خرج می‌دهند و اعتراض شدیدی نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی، مشکلات امنیتی موجود را با جدیت به مدیران کل منعکس و از بروز بحران جدید جلوگیری کنند.

خاتمی یادآور شد: مشکلات آبی میان استان‌ها باید بدون تنش برطرف شود و آب مورد نیاز 5 و نیم میلیون نفر در استان اصفهان تأمین شود چراکه هم اکنون مشکل کمبود آب وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha