کد خبر: کارگر-پست-ادعاهای-کلاهبرداری-انتخابا
۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۴۲
کارگر پست ادعاهای کلاهبرداری انتخابات توسط جمهوری خواهان را رد می‌کند!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، بنا به گفته دستیاران کنگره، یک کارگر پست پنسیلوانیا ادعا می‌کند که ناظران سعی در به روزرسانی برگه‌های رای گیری پس از انتخابات دارند. این ادعاهای دروغین توسط مبارزات انتخاباتی ترامپ و جمهوری خواهان برجسته به عنوان نمونه‌ای از تقلب در رای دهندگان که نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تحت تأثیر قرار داده است، عنوان شد.

کارزار انتخاباتی ترامپ، که مانند رئیس جمهور، نتایج انتخابات را رد کرده و ادعای تقلب گسترده و غیرمستند در رای دهندگان را کرده است، حساب هاپکینز را به لیندسی گراهام، رئیس کمیته قضایی سنا، منتقل کرد، وی موضوع را به وزارت دادگستری و FBI برای تحقیق فرستاده است. دموکرات‌های کمیته در بیانیه‌ای که برای توئیتر ارسال کردند، گفتند: محققان IG امروز به کارمندان کمیته اطلاع دادند که آن‌ها روز جمعه با هاپکینز مصاحبه کرده‌اند، اما هاپکینز دیروز ادعاهای خود را پس داده و توضیح نداده است که چرا وی نامه ای را جعل کرده است.

پروندهئ تاریخ گذاری مجدد ارا...

یک مقام DOJ روز دوشنبه به ای بی سی نیوز گفت که دادستان کل دادگستری ویلیام بار، اتهامات مربوط به تاریخ گذاری مجدد آرا توسط نامه‌های پستی در پنسیلوانیا را برای تحقیقات بیشتر به FBI ارجاع داده است. این مقام مسئول به ABC News گفت این یکی از مواردی بود که بار در یادداشت دوشنبه خود به وکلای ایالات متحده در سراسر کشور اشاره کرد و سیاست دیرینه وزارتخانه را تغییر داد که هدف آن جلوگیری از آغاز تحقیقات مربوط به انتخابات توسط وزارت قبل از تأیید نتایج آرا بود. بار گفت: من به شما اجازه می‌دهم كه در موارد خاص، همانطور كه قبلاً در موارد خاص این كار را كرده‌ام، ادعاهای اساسی راجع به تخلفات رای گیری و بی‌نظمی در جدول آرا را پیگیری كنید. در نامه بار چندین مورد پیش فرض ذکر شده بود که خاطرنشان می‌کرد وزارتخانه تاکنون چنین اطلاعاتی را کشف نکرده است که بی‌نظمی در رأی دادن بر نتیجه هرگونه انتخابات تأثیر داشته است و گفت: ادعاهای احتمالی ، احتکاری ، خیالی یا دور از ذهن نباید مبنایی برای آغاز تحقیقات فدرال باشد. " گراهام و سخنگوی وزارت دادگستری بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. هاپکینز به پیامهایی که به دنبال نظر بودند پاسخ نداد.

سخنان خدمات پستی درباره انتخابات

سخنگوی خدمات پستی به ABC News گفت: سرویس پستی روز جمعه، 6 نوامبر از این ادعاها مطلع شد. آن‌ها بلافاصله به خدمات بازرسی پست ایالات متحده و دفتر بازرس کل ارجاع شدند و موضوع همچنان تحت بررسی است. بروزرسانی انتخابات سخنگوی آژانس ناظر داخلی این سرویس به ABC News گفت: دفتر بازرس خدمات پست ایالات متحده در مورد مسائل در حال انجام اظهارنظری نمی‌کند. مبارزات انتخاباتی ترامپ، که در یک دادخواست فدرال برای جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات ایالت پنسیلوانیا، به این ادعا استناد کرد، خبر هاپکینز که ادعاهای خود را مسترد می‌کند، مورد بی‌مهری قرار گرفت. وی اظهارنامه بسیار مفصلی را ارائه داد. او اسامی را نام برد. او صریحاً توصیف کرد که چه چیزی را تجربه کرده است. تیم مورتو، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ عصر سه شنبه در یک تماس مطبوعاتی گفت ما نمی‌دانیم که آیا وی از زمان اظهارات علنی خود تحت فشار قرار گرفته است.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha