کد خبر: کشف-584-میلیاردی-انواع-کالای-قاچاق-و-احتک
۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار "محمدرضا مقيمي"   از کشف بیش از 584 میلیارد ریالی  انواع کالای قاچاق، احتکار و زمین خواری در یک روز توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

فرمانده قرارگاه نوروزی پليس امنيت اقتصادي ناجا تصريح کرد: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي در ادامه طرح تشديد مبارزه با جرایم اقتصادی، قاچاق و احتکار با انجام اقدامات اطلاعاتي به صورت نامحسوس در اولین روز سال جدید موفق به کشف اقلام قابل ملاحظه ای در سطح کشور شدند.

وي افزود: مأموران در بازرسي از انبارها و مراکز خارج از توزیع اقلام قاچاق شامل: لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، ارزاق عمومی، نهاده های دامی، سوخت، ارز و طلا ، احشام و... موفق به کشف بیش از 249 میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه تصریح کرد: همکاران من در پلیس امنیت اقتصادی در اولین روز سال جدید در حوزه احتکار کالا بیش از 44 میلیارد ریال و در حوزه زمین خواری بیش از 241 میلیارد ریال، در حوزه پولشویی بیش از 79 میلیارد ریال، در حوزه ارتشاء بیش از 12 میلیارد ریال و در حوزه اخلال در نظام اقتصادی بیش از 1 و نیم میلیارد ریال کشف کردند.

سردار مقيمي با اشاره به اينکه در این خصوص 386 نفر متهم دستگير، 163 دستگاه خودرو توقیف و در مجموع 389 مورد پرونده تشکیل شده است اعلام داشت: برابر نظر کارشناسان مجموع ارزش ریالی کشفیات را بیش از 584 میلیارد ریال برآورد کردند که پرونده های متشکله براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده قرارگاه نوروزی پليس امنيت اقتصادي ناجا در پایان ضمن اعلام آمادگی صدرصدی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در مقابله و مبارزه جدی و بی امان این پلیس با انواع جرایم اقتصادی از هموطنان خواست در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سود جو و متخلف را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha