بازدید مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر محمدتقی جغتایی، مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی، با حضور در بیمارستان نورافشاربه همراه جمعی از مسئولان بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، از مرکز توانبخشی، فیزیوتراپی و توانبخشی کودکان این بیمارستان بازدید کرد و ظرفیت های موجود در این مراکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید بر گسترش بخش های توانبخشی و ارائه خدمات تخصصی تر به بیماران، ورزشکاران و کودکان کم توان ذهنی- حرکتی تاکید کرد.

یادآور می شود، بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به عنوان مجهزترین و تخصصی ترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه، با بهره گیری از پزشکان متخصص، نیروی انسانی مجرب و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا از قبیل الکتروتراپی، مکانوتراپی، لیزر پرتوان، شاک ویو، مگنت، RTMS و ... ، خدمات متنوع کاردرمانی، گفتار درمانی، ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی، آب درمانی، شنوایی سنجی و ... را به بیماران، ورزشکاران و کودکان کم توان ذهنی- حرکتی ارائه می دهد. همچنین در این بیمارستان خدمات توانبخشی برای کودکان کم توان ذهنی-حرکتی به شکل کاملا رایگان ارائه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha