بی توجهی برخی مسئولین گلستان نسبت به شهدا سلامت

همسر شهیده میردیلمی از کم توجهی و کارشکنی برخی مسئولین گلستانی در خصوص این مدافع سلامت گلایه دارد.

تجری همسر شهیده فاطمه السادات میردیلمی درگفتگو با خبرگزاری سلامت(طبنا) از بی توجهی برخی مسئولین به شهدای مدافع سلامت کشور گفت: در دوران اولین ابتلا همسرم به ویروس کرونا من و خانواده با تمام توان در کنارش ایستادیم و پس از بهبودی بارها خواهش کردیم مدتی مرخصی گرفته و به فرزندمان رسیدگی کند ولی همیشه جوابشان منفی بود.

در دومین دوره ابتلا نیز همین درخواست هارا داشتیم که با جمله کار ما خدمت به مردم است مواجه می‌شدیم تا اینکه در سومین درگیری با این ویروس منحوس پس مدت ها تحمل رنج در بخشی که خود پرستار آنجا بود در تاریخ ۲ شهریور امسال ما را تنها گذاشت.

پس از شهادت مسئولین متولی چه کردند؟

بارها برای انجام کارهای اداری به ادارات مربوطه مراجعه کردیم ولی هیچ احترامی برای این شهیده قائل نبودند. حتی در همان روز اول پس از مراسم تشیع تمام حساب بانکی ایشان مسدود شد و حتی حقوق هم برایش واریز نکردند.

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان تنها تا روز بعد از مراسم تشیع کنار ما بودند و بعد از آن هرباری که مراجعه می کردیم جواب سربالا می دادند و حتی برخی از همکاران ایشان مارا مورد تمسخر قرار می دهند.

در دوران بستری بودن همسرم برای درمان و تهیه داروهای مورد نیاز خودرو شخصیمان را فروختیم و حتی از اقوام و دوستان قرض کردیم، دانشگاه علوم پزشکی حتی برای کادر درمان خودش هم مراعات مالی نداشت.

همچنان حقوق همسرتان قطع است؟

بله، حتی بدلیل عدم پرداخت حقوق و سنوات ۲۳ سال خدمت در بیمارستان و مسدودی حساب ها وام های دریافتی نیز معوقه شده و حساب ضامنین همسرم مسدود شده که برخی از آنان با اهانت به ما و مادر این شهیده برخورد می کنند.
مثلاً چندروز پیش یکی از ضامنین همسرم که همکار ایشان هم بوده به مادرشهیده تماس گرفته و گفته پول مردم خوردن نداره و الکی خانواده شهید محسوب شدین.
حتی پس از شهادت همسرم یارانه ماراهم قطع کردند
درحین انجام کارهای ثبت پرونده همسرم در بنیاد شهید بودم که متوجه قطع یارانه من و فرزندم به دلیل قرارگرفتن در دهک پردرآمد قطع کردند و هرچقدر پیگیری کردم به نتیجه ای نرسیدم.

مشکلات شما با بانک ها در چه مرحله ای هست؟

همسرمن حدوداً ماهیانه ۱۰ میلیون تومان قسط داشت که پس از ابتلا و شهادت پرداخت نشده و بدلیل عدم پرداخت حقوق و مسدودی حساب ها اخطار مصادره منزل مسکونی ما هم صادر شده و فقط یکی از بانک ها با ما همکاری کرد و مابقی حتی حاضر به پاسخگویی هم نیستند.

در پایان گفتنی است سرکارخانم فاطمه السادات میردیلمی هشتمین شهید مدافع سلامت گلستان بوده که در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ به لقاالله پیوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha