امضاء تفاهم نامه همکاری شیلات گلستان و بنیاد برکت

استاندار گلستان از امضا تفاهم نامه ۳ جانبه با بنیاد برکت و شیلات گلستان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ دکتر زنگانه استاندارگلستان در آئین امضا تفاهم نامه ۳ جانبه با بنیاد برکت و شیلات گلستان با حضور دکتر ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امضا تفاهم نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی با بنیاد برکت موجب رونق تولید در حوزه آبزی پروری و اشتغال در مناطق محروم استان می شود.

وی افزود: طرح جامع توسعه متمرکز زنجیره تامین آبزی پروری در مدت ۳ سال ۱۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم را در گلستان فراهم می آورد.

زنگانه ادامه داد: از سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان گلستان استقبال می‌کنیم و هرگونه پشتیبانی و حمایت را از این سرمایه‌گذاری خواهیم داشت و در مسیر محرومیت زدایی خصوصاً در شهرستان گمیشان بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاثیر گذار هستند.

استاندار گلستان تصریح کرد: طرح پرورش ماهی در قفس و پن با استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی آغاز شده و باید مردم از مواهب دریا برخوردار شوند و در استان ۲۸ شرکت تعاونی در حوزه پرورش آبزیان فعال هستند کهو امیدواریم با این تفاهم نامه سه جانبه زنجیره تولید، تکمیل و زمینه ارزش تامین ارزش افزوده محصولات استان فراهم شود.

وی اظهار داشت: با توجه به استعدادهای کشاورزی و دامپروری موجود در استان و همچنین پروژه‌های حوزه کشاورزی در بنیاد برکت امیدواریم با بررسی تیم کارشناسی این بنیاد شاهد سرمایه گذاری در زمینه مزیت های نسبی استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha