عدالت اجتماعی یکی از ضروریت های جامعه امروزی

رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت : عدالت اجتماعی یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی است که  پرداختن به این موضوع مهم باید سرلوحه برنامه‌های دولت باشد.

به گزارش خبرنگار سلامت ، اکبر عباسی ظهر دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، مشکل معیشت را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه امروزی دانست و گفت: آن چیزی که امروز بیش از هرچیزی  اهمیت دارد، موضوع معیشت مردم است، و انتظار داریم دولت در این زمینه ورود جدی داشته باشد  و مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند.

وی از موضوع عدالت اجتماعی به عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی  یاد کرد بیان داشت :   پرداختن به این مهم باید سرلوحه برنامه‌های دولت باشد ،موضوع عدالت اجتماعی همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم از دولت‌مردان بوده و به همین خاطر دولت سیزدهم نیز باید به این موضوع با جدیت ورود پیدا کرده و کاستی‌ها در این زمینه را به کم‌ترین حد خود برساند.

عباسی با اشاره به اینکه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به توفیقات روزافزونی دست یافت که این موفقیت‌ها تا به امروز تداوم داشته است، تصریح کرد: معتقدیم ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهایی است که در طور چهار دهه گذشته به دست آمده است.

رئیس خانه احزاب استان زنجان در ادامه با اشاره به دستاوردهای به دست آمده در دوران انقلاب اسلامی، یادآور شد: ساخت موشک‌های قاره‌پیما، ادوات پیشرفته و … در حوزه نظامی و سایر دستاوردها در حوزه علم و فناوری، از جمله این موفقیت‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عمرانی بوده است، خاطرنشان کرد: خدماتی که امروز در این زمینه ارائه شده، به گونه‌ای است که وضعیت روستاهای دورافتاده ما نسبت به چهار دهه گذشته به مراتب بهتر شده است و این موضوع کاملاً مشهود است.

عباسی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی که نیاز مبرم به شفاف‌سازی عملکردها هستیم، باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ انتقادپذیری در جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: این انتقادپذیری باید در دولت نهادینه شده و به واسطه همین موضوع، راهکار مناسبی از این نقدها داشته باشیم.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha