به هیچ عنوان در حقوق مردم  مسامحه ای نخواهیم داشت

شهردار زنجان با بیان اینکه نباید به اسم  و به عنوان خادم پشت میز باشیم گفت:  باید آنچه که  مردم لیاقت آن را دارند بتوانیم خدمت رسانی کنیم و در  حقوق مردم به هیچ عنوان مسامحه ای نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ علیرضا فیزوز فر ظهر روز سه شنبه  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد :  شورای شهرداری خانه ملت است و ما اگر ملت را به کل مردم اطلاق کنیم  در نتیجه تکلیف شهرداری مشخص خواهد شد  .

وی با بیان اینکه شهرداری خانه ملت است  بیان داشت: و همکاران و اعضای شورا باید در خدمت مردم باشیم بتوانیم تبعیض را حذف کرده و عادلانه رفتار کنیم  و در تمام امور مصالح مردم را در نظر بگیریم .

شهردار زنجان با بیان اینکه نباید به اسم به عنوان خادم   و پشت میز باشیم گفت:  باید آنچه که  مردم لیاقت آن را دارند بتوانیم خدمت رسانی کنیم و در  حقوق مردم به هیچ عنوان مسامحه ای نخواهیم داشت.

فیروزفر  با اشاره به اینکه باید با همکاری رسانه تلاش کنیم تا حق همه مردم و ذی نفعان حفظ شود بیان داشت  : وقتی از ذی نفعان شهرداری  نام برده می‌شود  باید همه در نظر گرفته شود و این مردم عمده ذی نفعان شهرداری هستند .

وی با اشاره به اینکه شهرداری مجوعه ای است که  تمامی اموراتش بر طبق روال  است گفت :  هر فرضیه غلطی هم یک حرف غلطی خواهد بود  و کسانی را در شهرداری داریم که با جان و دل کار می‌کنند که نباید همه را با یک پیمانه بسنجیم و محک کنیم .

فیزوز با ببان اینکه باید سیستمی در شهرداری بوجود بیاید که سره از ناسره در داخل  این سیستم به راحتی جدا شود و حقی ناحق و ضایع  نشود بیات داشت:  شفافیت در مجموعه شهرداری مانند یک مجموعه شیشه ای باید  باشد تا تمام امور در معرض  دید مردم باشد تا قضاوت ها راحت باشد .

وی با اشاره به اینکه یکی از حلقه های مفقوده  فعلی شهرداری اطلاع رسانی درست به مردم است افزود : از شما رسانه ها  درخواست میکنم در کنار شهرداری باشید و در اطلاع رسانی این مجموعه را یاری کنید .
 

خبرنگار: زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha