برگزاری پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «نیمه دیگرم» در زنجان

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت : به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پویش ملی کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و آسان با محوریت کتاب «نیمه دیگرم» در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، ایرج صادقی،  ضمن گرامیداشت  دهه فجر با اعلام این خبر گفت: کتابخانه های عمومی استان همزمان با ایام الله دهه فجر با اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

وی با ببان اینکه  مراسم ها و برنامه های مختلف دهه فجر با محوریت آشنایی جوانان با اهداف انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان برگزار خواهد شد، افزود : فعالیت‌های گوناگونی نظیر پویش ملی کتابخوانی ویژه برنامه رهروان انقلاب، مسابقه استانی انقلاب اسلامی در قاب عکس، نشر و بهره‌برداری از پوستر منابع کتاب‌خوان ماه بهمن، استفاده از پوسترهای این چند کتاب «ویژه انقلاب اسلامی، مجموعه مطالعاتی حدیث انقلاب و پایان استعمار» تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و بازنمایی منابع موجود در موضوع انقلاب اسلامی، نشست‌های کتاب‌خوان، نقد و معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب مناسبتی، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهداء و ... از جمله برنامه‌های کتابخانه های عمومی استان زنجان است که به دو شیوه مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

این مسئول  به اجرای پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «نیمه دیگرم» اشاره کرد و اظهار کرد : در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و آسان و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «نیمه دیگرم»، جلد یکم مهارت های انتخاب همسر، نوشته محسن عباسی ولدی با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز استان، حوزه هنری و تولیدات رسانه ای استان، شهرداری استان، سپاه انصارالمهدی(عج) استان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می شود.

صادقی در خصوص قالب های ارائه محتوا در این پویش ملی کتابخوانی گفت: طرح های اینفوگرافیک، پادکست های صوتی، کلیپ و تیزر، ایده های محتوایی جهت تولیدات رسانه ای و بخش آزاد، قالب های هنری ارائه محتوا است و علاقه مندان می توانند در بازه زمانی ۳ بهمن لغایت  ۲۷ اسفند ما ه آثار خود را ارسال کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در پویش ملی کتابخوانی از بازه زمانی ۳ بهمن ماه لغایت ۲۷ اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به شماره های قید شده ارسال و برای تهیه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی از کد تخفیف(bsj۱۴۰۲۴) به آدرس‌ Mashodan.ir مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان  در ادامه به ویژه برنامه رهروان انقلاب و مسابقه استانی انقلاب اسلامی در قاب عکس اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه رهروان انقلاب روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه با معرفی و قدردانی از چهره‌های بومی انقلاب در استان (نویسندگان، شاعران، خانواده معظم شهداء و...) و مسابقه استانی انقلاب اسلامی در قاب عکس از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه در قالب دلنوشته، متن ادبی، شعر، داستان کوتاه و... اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha